InfoNu.nl > Reizen en Recreatie > Binnenland > Preston Palace: all-inclusive hotel Almelo

Preston Palace: all-inclusive hotel Almelo

Preston Palace: all-inclusive hotel Almelo In Almelo vind je één van de meest spectaculaire hotels van Nederland, namelijk Preston Palace. Het hotel van Preston Palace is een stad op zichzelf waar je je binnen de hotelmuren nooit hoeft te vervelen. Er is een compleet uitgaanscentrum waar je kunt eten en drinken zoveel je wilt vanwege het all-inclusive principe. Ook het subtropisch zwemparadijs van Preston Palace spreekt enorm tot de verbeelding.

Inhoud

Preston Palace

Preston Palace is gelegen in Almelo midden in het Twentse land. Preston Palace is allesbehalve een dertien in een dozijn hotel. Uiteraard is het mogelijk om te overnachten bij Preston Palace, maar daarmee wordt het hotel tekortgedaan. Preston Palace is namelijk bovenal een hotel dat enorm veel aanvullende faciliteiten biedt. Binnen de muren van Preston Palace vind je bijvoorbeeld een compleet uitgaanscentrum inclusief restaurants, cafés en kermis. Ook staat Preston Palace bekend vanwege het uitgebreide en zeer mooie subtropische zwemparadijs en sauna’s. Verblijven bij Preston Palace is mogelijk via eendaagse en meerdaagse arrangementen.

Preston Palace all-inclusive

Wie verblijft bij Preston Palace kan genieten van de vele faciliteiten die het hotel te bieden heeft. Je hoeft je bij Preston Palace daardoor nooit te vervelen. Om het verblijf nog aangenamer te maken is een verblijf bij Preston Palace ook all-inclusive (of all-in). Dit betekent dat bijna alles waarvan je gedurende je verblijf gebruik van maakt bij de prijs is inbegrepen. De all-inclusive arrangementen gaan in om 15.00 uur op de aankomstdag tot 11.00 uur op de vertrekdag. Een overzicht van wat onder de all-inclusive prijs valt:
  • Ontbijtbuffet en dinerbuffet
  • Lunchbuffet (vanaf twee nachten verblijf)
  • Drinken: alle consumpties zijn all-in. Voorbeelden hiervan zijn koffie en thee, fris, maar bijvoorbeeld ook alle alcoholische dranken. Het maakt hierbij niet uit waar je je drinken besteld, zo zijn de koffiecorner, de kroegen, de centrale bar allemaal inbegrepen.
  • Gebak en luxe koeken bij de koffiecorner
  • Alle voorzieningen op de hotelkamers zoals draadloos internet (wifi), televisie, telefoon, enzovoorts
  • Gratis entree tot de kermis (indoor)
  • Gratis entree tot het zwemparadijs, de sauna’s, de whirlpools, de zonnehemels en het stoombad
  • Gratis toegang tot de bioscoop
  • Gratis gebruik maken van midgetgolf, snooker, biljart en bowlingbaan
  • Bezoek aan de Spelotheek voor kinderen tot en met zeven jaar (inclusief springkussens en klimfaciliteiten)
  • Entertainment zoals livemuziek, karaokeavonden, shows, enzovoorts.
  • Gratis parkeren

Adres en contactgegevens

Preston Palace is gelegen nabij het stadscentrum van de Overijsselse stad Almelo. De adres- en contactgegevens van Preston Palace zijn als volgt:
  • Adres: Laan van Iserlohn 1
  • Postcode: 7607 PT Almelo
  • Telefoonnummer: 0546-542121
  • E-mailadres: info@prestonpalace.nl

Preston Palace is telefonisch zeven dagen per week bereikbaar voor vragen en reserveringen.

Locatie Preston Palace

Bereikbaarheid met auto en parkeren

Preston Palace is aan de rand van het centrum van Almelo gelegen in de provincie Overijssel. De stad Almelo is bereikbaar via onder andere de autosnelwegen A1 en A35. Parkeren bij Preston Palace is mogelijk bij het hotel. Parkeren is tevens volledig gratis omdat parkeren is inbegrepen bij de prijs van de arrangementen.

Bereikbaarheid met openbaar vervoer

Wanneer je reist met het openbaar vervoer is de trein het aangewezen vervoersmiddel. De treinstations Almelo Centraal en Almelo de Riet zijn de dichtstbijzijnde treinstations. Vanaf treinstation Almelo Centraal kan je via buslijn 51 op ongeveer vijf minuten loopafstand van Preston Palace uitstappen (bushalte Violierstraat).

Cadeaubon Preston Palace

Preston Palace verkoopt eigen cadeaubonnen waarmee een arrangement bij Preston Palace cadeau kan worden gedaan. De cadeaubon kan in iedere gewenste waarde worden gekocht. Na de aankoop is de cadeaubon één jaar geldig. Een cadeaubon voor Preston Palace kan worden aangevraagd via 0546-542121 of via info@prestonpalace.nl.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Kermis in AlmeloIn de eerste week van september wordt traditioneel de kermis georganiseerd in Almelo. Daarnaast wordt er nog een kermis…
De ultieme cadeautips voor vrouwenDe ultieme cadeautips voor vrouwenIeder jaar een origineel cadeau verzinnen voor een verjaardag, een jubileum of moederdag, is altijd lastig. Om je een ha…
Wat doen bij slecht weer? Overzicht indoor-pretparken!Gisteren nog een bezoekje naar een pretpark gepland en dat valt vandaag in het water door het regenweer? Iedereen zal zo…
Landskampioen Engelse voetbalcompetitie (1888-2014)Landskampioen Engelse voetbalcompetitie (1888-2014)Vanaf 1985 werd het profvoetbal in Engeland gelegaliseerd. Sinds 1888 bestaat er in Engeland een nationale voetbalcompet…
Speelschema Premier League 2013-2014Speelschema Premier League 2013-2014Op 17 augustus 2013 zullen de eerste wedstrijden in de Premier League 2013-2014 plaatsvinden. In verband met het wereldk…
Bronnen en referenties
  • Hotel Preston Palace, www.prestonpalace.nl

Reageer op het artikel "Preston Palace: all-inclusive hotel Almelo"

Infoteur: Advies-eb
Gepubliceerd: 26-12-2014
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Binnenland
Schrijf mee!