InfoNu.nl > Reizen en Recreatie > Steden > Restaurants in New York

Restaurants in New York

Restaurants in New York New York City is de plaats waar je moet zijn als je van gastronomische genoegens houdt. New York betekend heel veel voor heel veel mensen. Sommigen beschouwen New York, als het centrum van de wereld. Voor anderen, echter, is New York één van de duurste steden ter wereld om in te leven. Weer anderen denken bij de stad onmiddellijk aan de tragische 11e september. Voor connoisseurs echter, neemt New York een speciale plaats in, in het hart. Of je je nu downtown bevindt, of in één van de vele onbekende straten van New York City, het lijdt geen twijfel, dat je in staat bent om datgene te vinden waar je naar op zoek bent, of het nu Japanse sashimi, Italiaanse risotto, Engelse pudding of Spaanse paella is……je noemt het maar, er is altijd een restaurant te vinden in New York waar ze het zeker zullen hebben. Het enige probleem is, waar het restaurant te vinden wat je zoekt, en natuurlijk of het bij je portemonnee past.

New York heeft echt alles te bieden. Van de verassend goedkope plaatsen waar je complete maaltijden kunt krijgen tot de meest exclusieve restaurants voor de happy few. New York heeft het allemaal.

Hieronder vindt je een aantal suggesties welke de moeite waard zijn bij een bezoek aan New York.

Harlem Grill

Dit restaurant zal in elk lijstje wat er over restaurants in New York wordt opgemaakt hoogstwaarschijnlijk een Top 10 positie innemen. Zodra je een glimp van de zaak ziet, of nog beter, er een hap neemt van het voortreffelijke eten, zul je direct begrijpen waarom dat zo is. Het restaurant is eigendom van Tony Nominee en de in de Verenigde Staten bekende acteur Keith David, Harlem Grill raakt steeds bekender in de New Yorkse restaurant scène en dit proces zal voorlopig nog wel even doorgaan. De Harlem Grill is gevestigd op 2247 Adam Clayton Powell Boulevard, toevallig op dezelfde plaats waar eens een ander zeer bekend restaurant gevestigd was namelijk restaurant Wells.

Michael Jordan’s The Steakhouse NYC

Als je vroeger een fan was van deze basketbal legende, dan heb je er waarschijnlijk al eens van gehoord. Het is zeker de moeite van het bezoeken waard. Het interieur straalt de sfeer uit welke je bij Michael Jordan zou verwachten en het menu zal zelfs bij de meest snobistische criticus prettig over komen., bij een bezoek aan New York is dit een plek om niet over te slaan! Het Steakhouse NYC kun je vinden aan de Noord en het West balkon van het station Grand Central Terminal.

Teodora

Als je graag indruk wilt maken op je date met een prachtig romantisch diner in New York, dan is een restaurant zoals Teodora één van de beste keuzes welke je kunt maken. Het zijn immers de Italianen die beroemd zijn vanwege hun passie en pasta, dus het is geen verassing dat als het om sfeer en lekker eten gaat , Italianen bij uitstek geschikt zijn om een maaltijd te serveren in een romantische ambiance. Teodora is gevestigd op 141 East 57th Street, New York City.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Restaurants in New York"

Infoteur: Costaric
Gepubliceerd: 30-07-2008
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Steden
Schrijf mee!