InfoNu.nl > Reizen en Recreatie > Buitenland > Voor 1 euro overnachten in Singapore

Voor 1 euro overnachten in Singapore

Singapore Airlines geeft van 15 april tot 30 september 2009 voor 1 euro een overnachting weg in Singapore. Dit gebeurt in het kader van de Fabulous Singapore Stopover. Overigens is niet alleen de hotelovernachting bij die europrijs inbegrepen, maar ook het vervoer van en naar het vliegveld.

Gratis toegang toeristische attracties en korting in restaurants

Bovendien hebben mensen die meedoen aan deze actie entree tot de belangrijkste toeristische attracties van de stad. Tevens wordt er 50 procent korting gegeven op bepaalde restaurant in de hotels. Wie dat wil kan daarnaast nog een SingTel hi!card kopen waarmee naar huis gebeld kan worden voor een luttel bedrag.

Waardebon voor 10 US dollar vrij te besteden

Op het vliegveld (Changi Airport) ontvangen mensen die met Singapore Airlines een reis hebben gemaakt een waardebon van 10 US dollars. Deze bon kunnen zij besteden bij winkels en restaurants en barretjes op de luchthaven. De vouchers worden aangeboden door de Civil Aviation Authority of Singapore. Zij hopen daarmee het toerisme in hun land te bevorderen en natuurlijk de omzetten op het vliegveld te verhogen. De bon kunnen passagiers overigens opgehaald worden bij de SIA Singapore Stopover Holiday balies.

Gratis Singapore bezichtigen

Met een hotelovernachting voor bijna weinig ligt het vanzelfsprekend voor de hand om de stad Singapore te gaan bekijken. Ook daarvoor is gezorgd. Singapore Airlines biedt daarvoor vliegpassagiers de gratis SIA Hop-On Bus. Deze bus is voorzien van airconditioning zodat het prettig reizen is. Het mooie is bovendien dat er gestopt wordt bij twintig belangrijke toeristische attracties, zodat het op die manier heel gemakkelijk is om de belangrijkste zaken van de stad te bekijken.

Er is vervolgens gratis toegang tot de volgende toeristische attracties:

  • Sentosa Islands
  • Singapore Zoo
  • Malay Heritage Centre
  • National Orchid Centre
  • Peranakan Museum
  • Singapore River Bumboat Tour
  • Jurong Bird Park

Hotels

Passagiers die kiezen voor de Fabulous Singapore Stopover kunnen voor 1 euro kiezen uit zes verschillende hotels.
Dit zijn:
  • Allson Hotel
  • Hotel Royal
  • Hotel Royal@Queens
  • Hotel Re!@Pearl’s Hill
  • Paramount Hotel
  • Peninsula Exelsior

De aanbieding geldt wel alleen voor de eerste nacht. Mensen die in luxere hotels willen verblijven kunnen upgraden kan dat doen door bij te betalen.

Voor 15 euro extra per persoon kan verbleven worden in:

  • Copthoren Orchid Hotel
  • Link Hotel
  • Hotel Ibis

Voor 23 euro per persoon extra zijn beschikbaar:

  • Furama Riverfront
  • Gallery Hotel
  • Hotel Miramar
  • River View Hotel

Voor 31 euro extra ten slotte per persoon kan worden geslapen in de hoogste categorie hotels.

Dit zijn:
  • Amara Singapore
  • Carlton Hotel Singapore
  • Concorde Hotel
  • Grand Copthorne Waterfront
  • Grand Park City Hall
  • Parkhotel@Clarke Quay
  • Pan Pacific Orchard
  • Parkroyal on Beach Road
  • Teh Regent Singapore
  • Rendezvous Hotel Singapore
  • Traders Hotel
  • York Hotel

Het speciale tarief van 1 euro per nacht of de hogere tarieven voor de luxere kamers gelden voor de eerste nacht en zijn op basis van een tweepersoons kamer. Prijzen zijn wel per persoon. Ontbijt en belastingen zijn niet in de prijs inbegrepen. Singapore Airlines werkt voor deze actie samen met het Singapore Tourism Board en Singapore Changi Airport.

Over reizen onder normale en bijzondere omstandigheden is veel meer te lezen in de Special: Alles over en rond reizen
Gerelateerde artikelen
Vliegen met Singapore AirlinesVliegen met Singapore AirlinesSingapore Airlines is de nationale luchtvaartmaatschappij. In 2017 kun je met de maatschappij vliegen naar Singapore van…
Een stedentrip naar SingaporeSingapore is het kleinste land van Zuidoost-Azië, het is tevens ook een stad. Het is een van de welvarendste landen ter…
Goedkoop vliegen naar Rusland met Transaero AirlinesGoedkoop vliegen naar Rusland met Transaero AirlinesWie wil vliegen naar Rusland denk vast als eerste aan Aeroflot. Maar er zijn ook andere mogelijkheden om te vliegen naar…
Vliegen naar Indonesië met Garuda IndonesiaVliegen naar Indonesië met Garuda IndonesiaGaruda Indonesia zal met ingang van 1 juni 2010 weer vliegen op Europa, waarbij Amsterdam de eerste bestemming zal zijn.…
Goedkoop vliegen naar Iran met Mahan AirGoedkoop vliegen naar Iran met Mahan AirVoornamelijk vanwege het aantal in Nederland woonachtige Iraanse mensen is de vraag naar goedkope vliegtickets naar Iran…

Reageer op het artikel "Voor 1 euro overnachten in Singapore"

Infoteur: Singalees
Laatste update: 28-04-2009
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Buitenland
Schrijf mee!