InfoNu.nl > Reizen en Recreatie > Binnenland > Recreatiepark Marveld in Groenlo

Recreatiepark Marveld in Groenlo

Het recreatiepark Marveld is gelegen bij Groenlo in de Achterhoek. Het is een rustig en schoon park, waar ook veel activiteiten te doen zijn. Ook zijn er vele leuke en historische bezienswaardigheden in de naaste omgeving. Informatie hierover vindt U in iedere bungalow en is tevens verkrijgbaar bij de receptie.

Algemene informatie over Marveld Recreatie

  • Het park is het gehele jaar geopend en bevat een bungalow en een camping gedeelte.
  • Er bevindt zich een groot subtropisch zwemparadijs en verscheidene openluchtzwembaden.
  • Verder zijn er vele activiteiten voor kinderen, zoals een animatieteam, kidsclub en speeltuinen
  • Ook vele sportactiviteiten, zoals golf, midgetgolf, bowlen, tennissen en een klimwand zijn aanwezig.
  • Voor elk seizoen worden er speciale activiteiten georganiseerd, zoals schaatsen in de winter.
  • Goede faciliteiten, zoals restaurants, snackbar, supermarkt, kapsalon en thuiszorg.

Bungalows

Er zijn verschillende soorten bungalows en stacaravans te huur, zeer variërend in prijs, type en luxe.
  • 2 tot 4 pers. stacaravans
  • 2 tot 4 pers. bungalows
  • 5 persoons bungalows
  • 6 persoons bungalows
  • 8 persoons bungalows

Subtropisch zwemparadijs

Dit zwemparadijs bevat verschillende baden.
  • een wedstrijdbad
  • een recreatiebad
  • een superglijbaan
  • een peuter en kleuterbad
  • hot whirlpool
  • gratis sauna

Op verschillende tijden wordt er zwemles, duiken en aquajoggen gegeven.

Openluchtzwembaden

Bij mooi weer is het hier een waterparadijs voor jong en oud
  • een superwaterglijbaan
  • een recreatiebad
  • een kinderspeelbad
  • een waterspeeltuin
  • peuter en kleuterbad

Rondom de baden bevind zich een lig- en speelveld van kunstgras.

Activiteiten en sportfaciliteiten

Er zijn vele dingen te doen op het park en in de omgeving. Een echte aanrader is een excursierit met de Groenlo-express in de omgeving. Deze rijdt dan via de vestingstad Groenlo naar het openlucht museum Erve Kots, een kaasboerderij, een wijndomein en een wijngaard. Verder zijn er vele speeltoestellen, basketbal-, volleybal-, tennis- en voetbalvelden. Ook is de mogelijkheid aanwezig om te roeien, kanovaren en vissen. Op loopafstand bevind zich een golfbaan en een midgetgolf. Bij slechter weer zijn er de overdekte tennisbanen, klimwand en bowlingbanen. Er is een animatieteam tijdens de vakanties en voor de kleintjes de kabouters Pleun en Teun.

Overige faciliteiten

Er zijn verscheidene eetgelegenheden op Marveld.
  • A-la-carte-restaurant
  • Gril-restaurant
  • Pannenkoeken-restaurant
  • Chicken-restaurant

Op de overdekte binnenplaats bevinden zich de restaurants, de snackbar en de supermarkt. Verder zijn er nog een groot buitenterras, de ijssalon, een bar, een kapsalon en een receptie. Voor de oudere kinderen is er een disco en een recreatiezolder.

Algemene indruk

Een zeer schoon, gezellig en niet duur recreatiepark met zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Adres:

Marveld Recreatie
Elshofweg 6
7141 DH Groenlo
© 2011 - 2019 Sjorzzie, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Waterpret in België: Zwembaden en waterpretparkenAls het weer tijdens de vakantie niet mee wil, kan je met je kinderen of vrienden terecht in een van de vele zwembaden o…
Vakantiepark de Berckt in Baarlo, een Oostappen Groep-parkVakantiepark de Berckt in Baarlo, een Oostappen Groep-parkIn Limburg, op loopafstand van de Maas ligt Recreatiepark De Berckt. Wanneer u verblijft op dit park, voelt u bijna lett…
Goedkoop naar een bungalowparkGoedkoop naar een bungalowparkWanneer je een weekend of voor een langere periode een vakantiebungalow wilt huren, kun je terecht bij een aantal grote…
Preston Palace: tropisch zwembad en wellnessPreston Palace: tropisch zwembad en wellnessHet hotel Preston Palace is meer dan een gewoon hotel. Dankzij het all-inclusive principe kan er optimaal gebruik worden…
Recreatiepark Prinsenmeer van Oostappen Groep in Asten-OmmelRecreatiepark Prinsenmeer van Oostappen Groep in Asten-OmmelOp de rand van de provincies Limburg en Noord-Brabant ligt het Recreatiepark Prinsenmeer in het dorpje Asten-Ommel. Het…

Reageer op het artikel "Recreatiepark Marveld in Groenlo"

Infoteur: Sjorzzie
Gepubliceerd: 11-09-2011
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Binnenland
Schrijf mee!