InfoNu.nl > Reizen en Recreatie > Binnenland > Landal Heideheuvel, Beekbergen; algemene informatie

Landal Heideheuvel, Beekbergen; algemene informatie

Landal Heideheuvel, Beekbergen; algemene informatie Landal Heideheuvel is gelegen in Gelderland bij de plaats Beekbergen. Het park ligt in een mooi natuurgebied waar u volop kunt fietsen en wandelen. In de buurt zijn leuke attracties en musea te vinden en op het park is van alles te doen. De huisjes zijn volledig ingericht en de ligging is zodanig dat u veel privacy hebt. In het park zijn veel konijntjes, eekhoorns en vogels te vinden. Het park ziet er netjes uit en het personeel is vriendelijk.

Landal Heideheuvel

Algemene informatie Landal Heideheuvel

Speeltuin Landal HeideheuvelSpeeltuin Landal Heideheuvel

Adres gegevens Landal Heideheuvel

Hoge Bergweg 30
7361 GS Beekbergen
Telefoon 055-505 22 51

Aankomst en vertrek Landal Heideheuvel

Vanaf 15.00 uur mag u het geboekte huisje in. De sleutel kunt u bij de receptie afhalen, samen met een informatiepakket. Op de vertrekdag moet de sleutel uiterlijk 10.30 uur ingeleverd worden.

Bereikbaarheid Landal Heideheuvel per openbaar vervoer
Zwembad Landal heideheuvelZwembad Landal heideheuvel
Vanaf station Apeldoorn neemt u de Connexxion bus 43. Stap uit bij halte Hoge Bergweg. Na 700 m. lopen bent u bij het park aangekomen.

De huisjes van Landal Heideheuvel

Op het park staan huisjes voor 2, 4, 6, 8 en 10+ personen ( 12 en 18 personen). Er is keuze uit standaard bungalows, bungalows met nieuw interieur en luxe bungalows voorzien van privé sauna, zonnehemel, afwasmachine en flatscreen televisie. Alle bungalows zijn vrijstaand, om de bungalows is een ruim perceel aanwezig, omgeven met struiken en bomen wat zorgt voor redelijk wat privacy. Bij aankomst ligt op de bedden een lakenpakket klaar, tegen extra betaling kunnen de bedden worden opgemaakt. Uw auto mag bij de bungalow staan.

Huisdieren mee bij Landal heideheuvel?

Bij een aantal huisjes in het park is het toegestaan om één of twee huisdieren mee te nemen. Dit moet vooraf bij reserveren worden opgegeven. In het park hangen hondenpoepzakjes en staan voldoende vuilnisbakken.

Prijzen Landal heideheuvel

Prijzen zijn afhankelijk van de soort bungalow die u boekt en de tijd waarin u er wilt verblijven. Tijdens schoolvakanties betaalt u veel meer voor een bungalow dan buiten de vakanties. Voor de actuele prijzen en het bungalowaanbod kunt u het best op de site van Landal Heideheuvel kijken. De foto’s op de site komen goed overeen met de werkelijkheid.

Faciliteiten op het park en de eventuele kosten

Midgetgolf Landal heideheuvelMidgetgolf Landal heideheuvel
  • Zwembad met een apart kleuterbad met kinderglijbaan. Het is een recht toe, recht aan zwembad zonder bijzondere kenmerken.
  • Stoombad en infraroodcabine.
  • Solarium.
  • Bowling. In het restaurant gedeelte zijn drie bowlingbanen aanwezig. Reserveren kan bij de balie van het restaurant.
  • Airhockey.
  • Poolbiljart
  • Midgetgolfbaan.
  • Tennisbaan.
  • Grote speeltuin bij de ingang en verspreid over het park kleinere.
  • Multifunctioneel speelveld ( voetbal/ basketbal).
  • Tafeltennistafels.
  • Sport- en speelveld ( gras).
  • Dierenweide
  • Airtrampoline.
  • Kinderscooterbaan.
  • Boogschietbaan.
  • Jeu-de-boules baan
  • Curling
  • Koersbal
  • Verhuur van fietsen, bolderkar, skelters e.a.
  • Lasergame veld. Deze activiteit kost is bedoelt voor kinderen van 8 jaar en ouder.
  • Café-Bistro Woods
  • Snackbar
  • Winkel
  • Receptie waar u fiets- en wandelkaarten kunt kopen en met korting toegangsbewijzen kunt aanschaffen voor veel attracties in de omgeving. Ook kunt u hier badkleding kopen en souvenirs van het park.

Entertainment bij Landal Heideheuvel

Tijdens schoolvakanties wordt er van alles georganiseerd op het park voor jong en oud. Er zijn ochtend-, middag-, en avondactiviteiten. Als u aankomt op het park ontvangt u een overzicht van de geplande activiteiten tijdens uw verblijf.

Leuke attracties/uitjes in de omgeving van Landal Heideheuvel in Gelderland

ApenheulApenheul
  • Apenheul. Dit dierenpark ligt op ongeveer 8 km afstand van het park. In dit apenpark lopen veel van de apen los.
  • Burgers’Zoo. Dit prachtige dierenpark laat bijzondere natuurgebieden uit de hele wereld zien, waar de dieren zoveel mogelijk in hun eigen natuurlijke omgeving kunnen leven.
  • Nationaal Park De Hoge Veluwe. U kunt hier volpop fietsen en wandelen. Het park omvat ruim 5.000 hectare bos, heidevelden, grasvlakten en zandverstuivingen.
  • Thermen Bussloo. Opeen afstand van 10 km. kunt u genieten van deze sauna wellnessresort, waar u een beautybehandeling kunt krijgen of kunt genieten van de sauna.
  • Kids Playground, Apeldoorn (10 km.). Overdekt speelparadijs voor kinderen.
  • Kinderparadijs, Malkenschoten ( 8 km.). Kinderboerderij, vijver, speeltuin en klimparcours.
  • Openluchtzwembad Boschbad, Apeldoorn. Supergroot zwembad met veel voorzieningen.
  • Loenense waterval. De grootste waterval van Nederland is hier te zien.
  • Natuurpark Berg & Bos, Apeldoorn.
  • Oorlogsmuseum Beekbergen. Het kleinste oorlogsmuseum van Nederland.
    Openluchtzwembad BoschbadOpenluchtzwembad Boschbad
  • Veluwse Stoomtrein Maatschappij, Beekbergen.
  • Deventer.
  • Ouwehands Dierenpark met o.a de grootste overdekte speeljungle.
  • Nederlands Openluchtmuseum.
  • Arnhem.

Uit eten in de omgeving van Landal heideheuvel kan o.a. lekker bij

  • Lin Wah, Beekbergen. Chinees Indisch restaurant.
  • Zilven, Loenen.
  • ’t Ruifje, Loenen.

Mijn mening

Landal Heideheuvel is een mooi gelegen park met goed verzorgde huisjes en faciliteiten. In de omgeving is veel leuks te doen en de natuur is er prachtig. We hebben ons uitstekend vermaakt op dit park met twee tieners. Er is veel te doen en er worden leuke activiteiten georganiseerd. Het personeel is klantvriendelijk. Er was één groot nadeel, in de zomer zijn er op het naastgelegen park zomerkampen voor kinderen, wat gepaard gaat met het nodige lawaai. Dit begint al om 07.30 uur, niet echt ideaal voor rustzoekers en tieners die willen uitslapen.
Gerelateerde artikelen
Vier de feestdagen bij Landal GreenparksVier de feestdagen bij Landal GreenparksVeel mensen kiezen tijdens de feestdagen voor een verblijf op Landal Greenparks. Deze vakantieaanbieder met ruim 70 park…
Vakantieparken: Landal GreenParksVakantieparken: Landal GreenParksLandal GreenParks is een onderneming voor bungalowparken. Het hoofdkantoor bevindt zich in Nederland en wel in Leidschen…
Landal Greenparks: Mooie bungalowparken midden in de natuurLandal Greenparks heeft inmiddels naam opgebouwd in Nederland als het gaat om fraaie bungalowparken in een mooie natuurl…
Vakantiepark de LommerbergenOp de Lommerbergen kunt u genieten van een heerlijke vakantie in Nederland. De Lommerbergen ligt in de kleine sfeervolle…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Eigen foto
  • Website en informatiepakket van Landal Heideheuvel

Reageer op het artikel "Landal Heideheuvel, Beekbergen; algemene informatie"

Infoteur: Wilmo
Laatste update: 02-02-2015
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Binnenland
Schrijf mee!