InfoNu.nl > Reizen en Recreatie > Steden > Dagje uit in Rotterdam met bonnen uit de Voordeelagenda 2016

Dagje uit in Rotterdam met bonnen uit de Voordeelagenda 2016

Dagje uit in Rotterdam met bonnen uit de Voordeelagenda 2016 Rotterdam kun je omschrijven als een stad die veel dynamiek uitstraalt met een skyline die zeer imposant is. Rotterdam blijft verrassen. Bezoek de Euromast, de Erasmusbrug, Diergaarde Blijdorp en de Markthal. Ieder jaar ontvang je aan het einde van het jaar, als je lid bent van de Postcode Loterij, een Voordeelagenda met allerlei kortingsbonnen. Ga je naar Rotterdam, neem dan de agenda mee, je krijgt bijvoorbeeld 4 euro korting per persoon bij Diergaarde Blijdorp. De bonnen uit Voordeelagenda 2016 kun je gebruiken tot 1 januari 2017.

Inhoud artikel

Nationale Postcode Loterij en de Voordeelagenda 2016

Ben je lid van de Nationale Postcode Loterij dan valt er ieder jaar een Voordeelagenda in de bus (in de maand oktober of november). Deze agenda bevat voordeelbonnen die je in allerlei plaatsen in Nederland kunt gebruiken. In Rotterdam bijvoorbeeld bij de Euromast, Wijnbar Het Eigendom, museum Boijmans Van Beuningen.

Rotterdam

Na de bombardementen in 1940 was er niet veel meer over van Rotterdam. Gelukkig zijn er moderne gebouwen die zeer de moeite waard zijn en er komen er steeds meer bij. Maar naast moderne architectuur is ook de Euromast zeer de moeite waard om te bezoeken of de Veerhaven om het oude Rotterdam te ‘proeven’. Andere aanraders: de Markthal, Erasmusbrug, Nederlands Fotomuseum, Kubuswoningen, Beursplein.

Uitstapjes in Rotterdam met korting 2016

  • Diergaarde Blijdorp (voordeelbon 143): 4 euro korting p.p.
  • Wijnbar Het Eigendom (voordeelbon 144): 25 euro vijfgangenmenu
  • Museum Boymans Van Beuningen (voordeelbon 145): 2,50 korting p.p.
  • Euromast (voordeelbon 146) 20% korting
  • Het Natuurhistorisch (voordeelbon 147): 20% korting
  • Miniworld Rotterdam (voordeelbon 148): 25% korting

Voordeelagenda 2016

Diergaarde Blijdorp

Adres: Blijdorplaan 8, 3041 JG Rotterdam
Telefoonnummer: 0900-1857 (let op, dit kost)
Website: www.diergaardeblijdorp.nl

In deze prachtige dierentuin vind je dieren die uit alle windstreken komen, je maakt er een ‘wereldreis’. In januari 2015 is het nieuwe verblijf voor de leeuwen geopend. Tegen inlevering van de voordeelbon ontvang je 4 euro korting per persoon op de reguliere toegangsprijs voor maximaal 4 personen. De aanbieding geldt tot 1 januari 2017.

Wijnbar Het Eigendom

Adres: Witte de Withstraat 45B, 3012 BM Rotterdam
Telefoonnummer: 010-413 79 62
Website: www.heteigendom.nl

Deze bar heeft meer dan honderd wijnen op de kaart en een groot gedeelte is ook per glas bestellen. Er wordt ook het 5-gangen Tasting Menu geserveerd (een wisselend verrassingsmenu). Tegen inlevering van de voordeelbon betaal je 25 euro per persoon voor het 5-gangen Tasting Menu (exclusief drank) voor maximaal 4 personen. Maximaal 1 bon per gezelschap. De aanbieding geldt tot 1 januari 2017.

Museum Boymans Van Beuningen

Adres: Museumpark 18-20, 3015 CX Rotterdam
Telefoonnummer: 010-441 94 00
Website: www.boijmans.nl

Dit museum behoort tot de top van de museumwereld. Maak een reis door de geschiedenis van de kunst, vanaf de Middeleeuwen. Tegen inlevering van de voordeelbon ontvang je 2,50 euro korting op de reguliere toegangsprijs voor maximaal 4 personen. Kijk voor het bezoek op de website: voor sommige tentoonstellingen geldt een toeslag. De aanbieding geldt tot 1 januari 2017.

Euromast

Adres: Parkhaven 20, 3016 GM Rotterdam
Telefoonnummer: 010-436 48 11
Website: www.euromast.nl

Letterlijk, maar ook figuurlijk het hoogtepunt van Rotterdam. Er gaat een roterende lift naar de top die 185 meter hoog is. Kijk uit over de havens en de Erasmusbrug. Tegen inlevering van de voordeelbon ontvang je 20% korting op de reguliere toegangsprijs voor maximaal 4 personen. De aanbieding geldt tot 1 januari 2017.

Het Natuurhistorisch

Adres: Westzeedijk 345 (Museumpark), 3015 AA Rotterdam
Telefoonnummer: 010-436 42 22
Website: www.hetnatuurhistorisch.nl

Het Natuurhistorisch is zeer groot van omvang. Je vindt er onder andere kop-hals-preparaten van Afrikaanse zoogdieren, een olifant- en potvisskelet. Ook kun je er een Dode-Dieren-met-een-Verhaal-vitrine. Tegen inlevering van de voordeelbon ontvang je 20% korting op de normale entreeprijs voor maximaal 4 personen. De aanbieding geldt tot 1 januari 2017.

Miniworld Rotterdam

Adres: Weena 745, 3013 AL Rotterdam
Telefoonnummer: 010-240 05 01
Website: www.miniworldrotterdam.com

Een grote wereld in het klein. Je kunt hier wereldstad Rotterdam ontdekken van vroeger en het heden. Er is een leuke speurtocht beschikbaar. Tegen inlevering van de voordeelbon ontvang je 25% korting op de reguliere toegangsprijs voor maximaal 4 personen. De aanbieding geldt tot 1 januari 2017.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Leuke dagjes weg in de schoolvakantie (2019)Leuke dagjes weg in de schoolvakantie (2019)Uitjes in de schoolvakantie, activiteiten met korting. Tijdens schoolvakanties is het altijd leuk om erop uit te gaan me…
Dagje uit in Antwerpen met bonnen uit de Voordeelagenda 2017Dagje uit in Antwerpen met bonnen uit de Voordeelagenda 2017Antwerpen is de grootste stad van Vlaanderen en de meest belangrijke havenstad van België. Voor Nederlandse toeristen is…
Winkansen bij de Postcode LoterijWinkansen bij de Postcode LoterijDe winkansen bij de Postcode Loterij liggen lager dan de meeste andere Nederlandse loterijen. Bij de Postcode Loterij li…
mijn kijk opDe beste besparing: loterijen opzeggenDe meeste Nederlandse gezinnen kunnen grote besparingen doorvoeren, zonder dat ze er iets van merken. Ze doen namelijk m…
Moeilijk rondkomen? Loterijen opzeggenDoor slimme marketingacties van loterijen geven gezinnen vaak meer uit aan loterijen dan dat hun lief is. Deze lidmaatsc…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Foto infoteur
  • Voordeelagenda 2016 Nationale Postcode Loterij

Reageer op het artikel "Dagje uit in Rotterdam met bonnen uit de Voordeelagenda 2016"

Infoteur: Wolfje02
Laatste update: 26-03-2016
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Steden
Special: Voordeelagenda
Schrijf mee!