InfoNu.nl > Reizen en Recreatie > Evenementen > Margriet Winter Festival 2018: openingstijden en tickets

Margriet Winter Festival 2018: openingstijden en tickets

Het Margriet Winter Festival hult de Brabanthallen in de maand november in winterse sferen. De sfeer die wordt gecreëerd is namelijk vergelijkbaar met die van de oergezellige feestdagen. Het evenement is verbonden aan het bekende tijdschrift Margriet. Het is de perfecte opwarmer voor de feestdagen en geeft je bijvoorbeeld de kans om inkopen te doen. In 2018 vindt het Winter Festival plaats van 23 tot en met 29 november.

Margriet Winter Festival

Sinds begin jaren negentig bestaat het Margriet Winter Festival al en het heeft inmiddels absoluut haar plek op de agenda verdiend. Tijdens dit evenement, wat de naam draagt van één van de grootste vrouwentijdschriften van Nederland, worden de Brabanthallen gehuld in winterse sferen en de sfeer van de feestdagen. Het Winter Festival richt zich op hetzelfde publiek als dat het tijdschrift Margriet leest. Het Margriet Winter Festival staat daarom in het teken van onder andere make-up, verzorging, mode en lifestyle, cosmetica, culinair, toerisme, enzovoorts. Tijdens het evenement is het mogelijk om bijvoorbeeld te proeven van lekkernijen, het volgen van kookdemonstraties, het bijwonen optredens van artiesten, deelnemen aan workshops, inspiratie opdoen tijdens modeshows en het ontmoeten van auteurs en columnisten. Vanwege de link met de feestdagen is een bezoek aan het Margriet Winter Festival tevens een onvervalst dagje kerstshoppen. De eerstvolgende editie van het Margriet Winter Festival vindt plaats van 23 tot en met 29 november 2018.

Tickets en kaartverkoop

De kosten voor een toegangskaart voor het Margriet Winter Festival bedragen 19,95 per persoon wanneer je deze aan de deur koopt. Vooraf tijdens de voorverkoop gekochte tickets kosten 15,95. Een toegangsticket voor kinderen tot en met 11 jaar kost 8,95. Kinderen jonger dan 4 jaar mogen zelfs geheel gratis naar binnen.

Bereikbaarheid per auto en parkeren

Den Bosch is vanuit meerdere richtingen prima te bereiken. De Brabanthallen beschikken over een eigen parkeerterrein waar je betaald kunt parkeren. Het Margriet Winter Festival vindt plaats in de Brabanthallen in Den Bosch. De adres-, en contactgegevens van deze beurshal zijn als volgt:
  • Adres: Diezekade 2
  • Postcode: 5222 AK 's-Hertogenbosch
  • Telefoonnummer: 073-6293911

Reizen met openbaar vervoer

Ook reizigers met het openbaar vervoer kunnen het Margriet Winter Festival bezoeken. Vanuit het treinstation 's-Hertogenbosch loop je in circa 15 minuten naar de Brabanthallen. Ook kan je kiezen voor de bus of taxi om de loopafstand te overbruggen.

Openingstijden

De openingstijden van het Margriet Winter Festival zijn als volgt:
  • Vrijdag 23 november: 10.00 18.00 uur
  • Zaterdag 24 november: 10.00 18.00 uur
  • Zondag 25 november: 10.00 18.00 uur
  • Maandag 26 november: 10.00 18.00 uur
  • Dinsdag 27 november: 10.00 18.00 uur
  • Woensdag 28 november: 10.00 18.00 uur
  • Donderdag 29 november: 10.00 18.00 uur

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Tomorrowland 2018: tickets en bereikbaarheidTomorrowland 2018: tickets en bereikbaarheidElk jaar vindt het grote dancefestival Tomorrowland plaats in het Vlaamse Boom. Het evenement is uitgegroeid tot een van…
Nederlands Film Festival 2018: locaties en ticketsNederlands Film Festival 2018: locaties en ticketsDe belangrijkste dagen van het jaar voor de Nederlandse filmindustrie vinden ieder jaar plaats in de maand september. El…
Bronnen en referenties
  • www.margrietwinterfestival.nl

Reageer op het artikel "Margriet Winter Festival 2018: openingstijden en tickets"

Reacties

Monique van Lijssel, 22-09-2016 12:30 #4
Kunnen we een entreekaart met treinkaart kopen, zoals in 2015 voor 28.00?

Carola Verhoeven, 11-11-2015 20:00 #3
Hebben jullie ook rolstoelen beschikbaar voor mensen die niet ver kunnen lopen? En zo ja, moet ik die dan reserveren en hoe gaat dat dan in zijn werk?

Louise Sikkens, 25-10-2015 14:58 #2
Goedemiddag,
Mijn naam is Louise en ik werk als eindredactrice voor de website FemNa40.nl. Ik zou het leuk vinden als wij een artikel mogen plaatsen m.b.t. de winterfair waarin wij dan een winactie kunnen verwerken middels vrijkaarten.
Hoe denken jullie hierover? Graag z.s.m. een reactie zodat ik kan plannen.
Met vriendelijke groet,
Louise Sikkens Reactie infoteur, 26-10-2015
Beste Louise,

Deze website is puur informatief en heeft geen band met Margriet Winterfair. Ik adviseer u om contact met Margriet zelf op te nemen.

Mvg

W. Muris, 16-05-2015 00:22 #1
Het klop wel niet van die korting 4 euro in plaats van 19,50 euro nu 15,50 euro want je moet nog 1 euro servicekosten betalen per kaart en als je ze besteld kost dat 2,30 euro, want dat heb ik nu voor de libelle beurs ook moeten betalen en wel voor 90 personen dat vind ik niet juist, ik kom met 2 bussen altijd per jaar van uit Stein Limburg wanneer kan ik ze dan echt voor 15,50 euro krijgen?

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 03-09-2018
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Evenementen
Special: Grote evenementen
Reacties: 4
Schrijf mee!