InfoNu.nl > Reizen en Recreatie > Europa > Goedkope hotels Lloret de Mar

Goedkope hotels Lloret de Mar

Goedkope hotels Lloret de Mar Lloret de Mar is een zeer geliefde toeristische bestemming. Voornamelijk bij jongeren, die erheen gaan om te genieten van het prachtige weer en de vele uitgaansgelegenheden. Lloret de Mar zit vol goedkope overnachtingsmogelijkheden, juist om de jongeren te lokken. Hoe vind je deze goedkope hotels in Lloret de Mar?

Lloret de Mar

Lloret de Mar is een badplaats in Spanje. De plaats staat voornamelijk bekend om de vele uitgaansgelegenheden, waardoor veel jongeren hierheen op vakantie gaan. Er zijn talloze discotheken en bars waar je tot diep in de nacht kunt feesten. Het strand van Lloret de Mar in combinatie met de heerlijke zomerse temperaturen, zorgen voor een relaxte tijd overdag. De restaurants zijn doorgaans erg voordelig. Ook overnachten kan op veel plekken goedkoop. Vanuit deze badplaats kun je gemakkelijk een uitstap maken naar Barcelona.

Vind hotels in Lloret de Mar

Hotels in Lloret de Mar zijn helemaal niet moeilijk te vinden, want er zijn er ontzettend veel. De meeste overnachtingsmogelijkheden zijn gelegen aan of vlakbij het strand. Op deze manier zijn niet alleen het strand, maar ook de vele uitgaansgelegenheden gemakkelijk te voet te bereiken. Wanneer je een overnachtingsmogelijkheid zoekt, dan kun je deze het beste van te voren al boeken. Dit kan bijvoorbeeld bij speciale aanbieders van jongerenreizen. Op de bonnefooi een hotel vinden zal zeker in het hoogseizoen problematisch kunnen zijn. De meeste hotels zitten dan namelijk helemaal vol en de kans op een plekje is onmogelijk.

Goedkoop overnachten

In Lloret de Mar is het helemaal niet moeilijk om goedkope hotels te vinden. Het grootste gedeelte van de hotels zijn namelijk enorm betaalbaar. Zelfs hotels waar een zwembad bij zit, kunnen erg voordelig zijn. Behalve hotels zijn er trouwens ook appartementen en campings waar je terecht kunt. Deze zijn vaak nóg goedkoper dan de hotels. Waar je overigens wel rekening mee moet houden is dat er vaak een borg wordt gerekend bij goedkope hotels in Lloret de Mar. Dit is meestal tussen de 50 en de 150 euro. Aan het einde van de vakantie krijg je deze borg weer terug, mits je je gedragen hebt en er niks kapot is gegaan.

Goedkope hotels in Lloret de Mar

Hieronder volgt een lijst met enkele goedkope hotels in Lloret de Mar, die allemaal een prima ligging hebben: vlakbij het strand en uitgaansgelegenheden. Sommige hotels beschikken over een zwembad en zijn nog steeds erg betaalbaar.
  • Hotel Armonia
  • Hotel Clipper
  • Hotel Frigola
  • Hotel Maeve
  • Hotel Norai

Er zijn natuurlijk nog veel meer hotels.

Hotel boeken

Het is raadzaam om altijd eerst de verschillende hotels goed met elkaar te vergelijken. Kijk niet alleen naar de prijzen, maar ook naar ervaringen van eerdere gasten, de verschillende faciliteiten en de ligging van het hotel. Zo kom je nooit voor vervelende verrassingen te staan. Bedenk vooraf ook goed wat je belangrijk vindt. Wil je vlakbij het strand en de uitgaansgelegenheden zitten met het hotel, of vind je het niet zo erg om een stukje te moeten lopen? Probeer ook eens de datum aan te passen. Soms kan een dag eerder of later al een verschil maken in de prijs van het hotel.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Boutique hotels: Kleinschalig en luxueuze hotelsBoutique hotels (ook wel boetiek hotel) is binnen Nederland nog een relatief onbekend fenomeen. Design, luxe, goede loca…
Hotelketens en managementvormenHet bezoeken van hotels is vaak een plezierige aangelegenheid. Meer dan de helft van de Nederlandse hotels (61%) zijn on…
Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "Goedkope hotels Lloret de Mar"

Infoteur: Writingsuus
Laatste update: 27-08-2015
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Europa
Schrijf mee!