InfoNu.nl > Reizen en Recreatie > Diversen > KRAS biedt nu ook singlesreizen: singlesreizen van KRAS

KRAS biedt nu ook singlesreizen: singlesreizen van KRAS

De markt van singlesreizen wordt eigenlijk steeds groter. Fox Single Maar Niet Alleen was altijd een grote aanbieder van singlesreizen, maar ook One2gether, Estivant en Cirkel reizen bieden reizen aan voor alleengaanden en alleenstaanden. KRAS heeft zich nu ook op die markt gestort en dat betekent dat er singlesreizen worden aangeboden die een stuk goedkoper zijn dan die van de meeste andere aanbieders.

KRAS en singlesreizen

KRAS biedt al jaren goedkope reizen naar bestemmingen over de hele wereld. Waarschijnlijk door een heel goede inkoop en het volume kan deze maatschappij reizen voor veel minder aanbieden dan anderen. Tot 2010 werden nog niet veel singlesreizen aangeboden. In 2011 is daar echter een kentering in gekomen. KRAS biedt vanaf dat jaar allerlei singlesreizen in verschillende leeftijdsgroepen.

Singlesreizen van KRAS naar verschillende bestemmingen

In 2011 biedt KRAS bestemmingen voor singles aan naar:
  • Caribisch Gebied
  • Cuba
  • Curaçao
  • Duitsland
  • Frankrijk
  • Italië
  • Kroatië
  • Madeira
  • Malta
  • Marokko
  • Nederland
  • Nederlandse Antillen
  • Noorwegen
  • Oostenrijk
  • Portugal
  • Scandinavië
  • Spanje
  • Sri Lanka
  • Thailand
  • Tsjechië
  • Turkije
  • Zwitserland

Honderden euro’s verschil met andere aanbieders van singlesreizen

Wie de reizen van de verschillende singlesreizenaanbieder vergelijkt, zal zien dat de reizen van KRAS een stuk goedkoper zijn dan die van de andere aanbieders. Voor een rondreis naar Thailand bijvoorbeeld rekent KRAS zeker 500 euro minder dan andere aanbieders. Of dat verschil ook werkelijk zit in de geboden kwaliteit is niet duidelijk. Mogelijk dat de kamers iets minder zijn dan die van de andere aanbieders.

Van een weekend wandelen tot een rondreis in Azië

KRAS biedt een redelijk uitgebreid aanbod aan singlesreizen. Mensen die in Nederland gewoon een weekendje willen wandelen met een groep en samen verblijven in een hotel kunnen er terecht, maar ook een weekend Berlijn of een vakantie wintersporten kan geboekt worden.

Leeftijdscategorieën KRAS singlesreizen

KRAS biedt in principe 3 soorten singlesreizen aan als het gaat om leeftijdscategorieën
  1. Van 30 tot 45 jaar
  2. Van 40 tot 45 jaar
  3. Voor alle leeftijden
Wie mee wil met een andere leeftijdsgroep, stuit overigens niet op bezwaren. Ook dat is mogelijk.

Veel singles kerst- en oud- en nieuw reizen bij KRAS voor een goede prijs

Wat opvalt bij de singlesreizen van KRAS is dat de touroperator veel singlesreizen aanbiedt met kerst en met oud en nieuw. Dit zijn reizen naar:
  • Duitsland
  • Turkije
  • Italië en Zwitserland
  • Malta
  • Tsjechische Bohemen
  • Italië
  • Andalusië in Spanje
  • Oostenrijk

Special over single zijn

Meer over single zijn is te vinden in de Special: Single. Daar komen heel uiteenlopende onderwerpen aan de orde waar een single mee te maken heeft.
Gerelateerde artikelen
Als single op reis: wat is het aanbod van singlereizen?Als single op reis: wat is het aanbod van singlereizen?Het is niet altijd vanzelfsprekend om als single op reis te gaan: je bent altijd alleen en je hebt niemand om tegen te p…
Hoe is het om op singlereis te gaan?Mensen die eigenlijk niemand hebben waarmee ze op vakantie kunnen, hebben tegenwoordig een heel goed alternatief: de sin…
Bronnen en referenties
  • www.kras.nl

Reageer op het artikel "KRAS biedt nu ook singlesreizen: singlesreizen van KRAS"

Infoteur: Singalees
Laatste update: 30-10-2011
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Diversen
Special: Single in Nederland
Schrijf mee!