Voordelige vakanties vinden via We Fly Cheap

Voordelige vakanties vinden via We Fly Cheap Als je een voordelige vakantie wilt boeken dan moet je erg handig zijn met het gebruik van zoekmachines. Iedereen is op zoek naar die ideale aanbieding waarbij je goedkoop kunt vliegen naar je bestemming van keuze en dan ook nog eens niet te veel betaalt voor het hotel. Gelukkig hoef je niet alles zelf te doen We Fly Cheap is een website die zich heeft toegelegd op het vinden van de allerbeste vakantiedeals. Alleen de beste aanbiedingen halen de website.

Wat is We Fly Cheap?

We Fly Cheap is een initiatief van twee jonge Zwolse ondernemers. Zij hebben zich tot doel gesteld om heel Nederland zo goedkoop mogelijk te laten reizen. Zij verzamelen op hun website de allerbeste deals op het gebied van vliegtickets, hotels, en complete vakanties. Dit kan zowel om low-budget als luxe all-in-one pakketten gaan.

Een lage prijs alleen maakt niet dat een deal goed genoeg is om de website te halen. Er moet vooral sprake zijn van een uitzonderlijk goede prijs/kwaliteit verhouding. De mogelijkheden die worden geboden vereisen vaak wel wat flexibiliteit. Voor 382 euro vliegen naar Sydney en weer terug? Dan kan, maar dan moet je wel bereid zijn eerst een reis te regelen naar Dublin want dat is de vertrekplaats.

Reisadvies op maat

We Fly Cheap biedt ook reisadvies op maat. Voor een vergoeding van 29,95 euro kun je je persoonlijke wensen doorgeven. Hoe wil je reizen, wat voor accommodatie wil, wanneer wil je vertrekken en wat is je budget? Laat het weten aan We Fly Cheap en zij doen er alles aan om tot een pakket te komen dat het beste aansluit op jouw eisen en wensen. Daarbij wordt rekening gehouden met in de wereld van de vakantiedeals geldende regels. Boek bijvoorbeeld nooit te vroeg of te laat. De ervaring leert dat een vliegticket gemiddeld het goedkoopst is op zes weken van de vertrekdatum.

Op de website staan enkele succesverhalen vermeldt. Bijvoorbeeld van het gezelschap dat naar New York ging en zelf tot een minimumprijs van 499 euro kwamen. We Fly Cheap deed de research nog eens over en kwam tot een prijs van 413 euro per persoon, waardoor het gezelschap in totaal 314 euro kon besparen.

Vind je zelf binnen 24 uur een goedkopere deal? Dan krijg je de kosten van het reisadvies terug!

Voorbeelden van goedkope vakantiedeals

De volgende goedkope vakantiedeals wist We Fly Cheap in het verleden al te bieden:
  • Een retourvlucht Londen voor 40 euro
  • Een retourvlucht Barcelona voor 50 euro
  • 9 dagen Curacao voor 599 euro
  • 15 dagen Phuket (Thailand) voor 584 euro
  • Een pakketreis Seychellen en Zuid-Afrika voor 559 euro
  • Een compleet weekendje Praag voor 150 euro
  • Een 4-daagse stedentrip Milaan voor 87 euro
  • Een 3-daagse stedentrip Londen in het Paasweekend voor 162 euro

Zelf sparen voor een gratis vliegticket

Struin je ook altijd het hele internet af op zoek naar goede vakantiedeals? Wellicht is Club Flying Cheap iets voor jou. Kom je een vakantietip tegen die nog niet op de website staat maar hier wel geschikt voor zou kunnen zijn dan kun je deze tip aandragen. Met zo'n tip verdien je punten. Het gaat om 10 punten per vakantietip en 1 punt wanneer je signaleert dat een aanbieding die nog op de website staat niet meer actueel is. Bereik je binnen een jaar de 300 punten, dan krijg je als beloning een retourticket met een low cost airline naar een stad in Europa voor één persoon.
Gerelateerde artikelen

Bronnen en referenties
  • We Fly Cheap - www.weflycheap.nl
  • De Studenten Kortingskrant

Reageer op het artikel "Voordelige vakanties vinden via We Fly Cheap"

Infoteur: Dessal
Gepubliceerd: 29-03-2014
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!