InfoNu.nl > Reizen en Recreatie > Binnenland > Rosada Factory Outlet – goedkoop shoppen

Rosada Factory Outlet – goedkoop shoppen

Als u goedkoop wilt shoppen, moet u echt een keer in Rosada te Roosendaal gaan winkelen. Daar vindt u de meest bekende merken op het gebied van dames-, heren- en kindermode, schoenen, huis en interieur, juwelen en horloges, tassen en bagage, sportkleding en outdoor, lingerie, parfum en cosmetica. Ook kunt u een drankje en een hapje nuttigen in de aanwezige horeca. Rosada Factory Outlet is een populair winkelgebied in Roosendaal. U kunt er erg goedkoop shoppen. Rosada is eind 2006 geopend voor publiek en bevat inmiddels meer dan 70 winkels. Sindsdien staat het bekend als een fijn winkelcentrum in Noord-Brabant, dat erg goedkoop is. Ook de openingstijden zijn erg gunstig, namelijk 7 dagen in de week van 10.00 uur tot 18.00 uur.

Wat is er te bieden?

Er zijn meer dan 70 winkels in dit winkelcentrum met alle faciliteiten die u nodig heeft om een middag heerlijk te shoppen. U kunt eerst even uw schoenen uitkiezen, waarna u er bijpassende kleding bij zoekt. De mannen zoeken een mooi strak pak uit Suit Supply en kopen daarna nog een horloge bij Jewel Town. Dan zoekt u samen wat mooie kleren voor uw kinderen uit. Na al dat winkelen wilt u natuurlijk even wat drinken, dat kan bij diverse horeca gelegenheden. ’s Middags zoekt u nog even een mooi sieraad uit en daarna kunt u toch nog even wat nieuw keukengerei uitzoeken. En als toetje een lekkere parfum. Zo heeft u een mooie dag gevuld voor wel 30% minder geld. Toch nog maar even die winkel van River Woods of Björn Borg in?

En vele winkels verkopen topmerken, zoals:
  • Björn Borg
  • Calvin Klein
  • Ecco
  • Gant
  • Geox
  • Jeans Centre
  • Levi’s & Dockers
  • Nike factory store
  • Petrol industries
  • Puma
  • River Woods
  • En nog veel meer merken.

Waarom zo goedkoop?

De producten in de winkels van Rosada kunnen zo goedkoop verkocht worden, omdat er meestal een overschot aan deze producten is, waardoor ze een stuk goedkoper kunnen worden verkocht. Ook zijn er producten waarmee iets kleins aan de hand is: zo kunt u ze veel goedkoper kopen. Dit kan bijvoorbeeld een deuk in de verpakking zijn, maar geen erge mankementen. Dan kunnen ‘normale’ winkels deze niet meer verkopen, maar de winkels in Rosada verkopen deze dan wel voor een kleinere prijs.

Een dagje Rosada kan u wel 30% minder kosten dan dat u naar ‘normale’ winkels gaat. Dit is zeker een interessant percentage. In plaats van €500,- voor uw nieuwe kleren en schoenen, betaalt u in Rosada maar €350,-. Dit is echt een flink verschil!

Rosada Club Card

U kunt een Rosada Club Card aanvragen. Met deze kaart kunt u sparen voor gratis parkeren (100 club points) en u krijgt speciale aanbiedingen en ook exclusieve uitnodigingen. U kunt uzelf inschrijven op de site van Rosada Factory Outlet.

Adres, Openingstijden en Parkeren

Adres:

Rosada Factory Outlet
Centre Management
Rosada 70
(Wouwbaan voor een navigatiesysteem)
4703 TB Roosendaal
Site: Rosada Factory Outlet site

Openingstijden:

De hele week (7 dagen) geopend van 10.00 uur tot 18.00 uur.

Parkeren:

Er zijn 1600 plaatsen.
Dagtarief: €2,- (of 100 club points)
© 2010 - 2019 Jokaz, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Outlet shoppen; wat is het en waar doe je het?Outlet shoppen; wat is het en waar doe je het?De term komt vaak voorbij in glossies en magazines, maar wat is het nou precies? En vooral, waar kan het? Het blijkt een…
Designer outlet en outlet shoppenDesigner outlet en outlet shoppenDesigner outlet is dure en exclusieve merk kleding kopen tegen veel goedkopere prijzen, in grote en stijlvolle shoppingc…

Reageer op het artikel "Rosada Factory Outlet – goedkoop shoppen"

Reactie

Marina Serrien, 16-09-2013 16:26 #1
Komen van uit Belgie en is echt de moeite waard. Leuke dag gehad.

Infoteur: Jokaz
Laatste update: 08-09-2010
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Binnenland
Reacties: 1
Schrijf mee!