InfoNu.nl > Reizen en Recreatie > Binnenland > Bungalowpark Elders (Gees, provincie Drenthe)

Bungalowpark Elders (Gees, provincie Drenthe)

Bungalowpark Elders (Gees, provincie Drenthe) In de provincie Drenthe, in het mooie dorpje Gees, ligt bungalowpark Elders. Gees is een esdorp, een dorpstype op de zandgronden waarvan de kern van het plaatsje wordt gevormd door een dorpsplein (ook wel brink genoemd) en omgeven door boerderijen en akkers (ook wel essen genoemd). Op dit plekje in Nederland kun je genieten van rust, ruimte en van de natuur. Wat voor soort vakantiewoningen kun je huren bij het bungalowpark en wat zijn leuke uitstapjes?

Inhoud artikel

Adresgegevens bungalowpark Elders

Elders Recreatie & Bungalowverhuur BV
Dorpsstraat 48
7863 PD GEES (gemeente Coevorden)
Tel. 0524 581219
Website: www.elders.nl

Prijs en reserveren

Wat je voor een verblijf in een van de bungalows moet betalen hangt af van de periode waarin je de woning gaat huren, van de grootte van het gezelschap, type woning en de lengte van de huurperiode. Op de website van het park kun je alle actuele prijzen vinden.

Parkfaciliteiten van bungalowpark Elders

  • Draadloos internet op het hele park.
  • Speeltuin grenzend aan het park.

De verschillende woningen

  • Type A, 4-persoons, op aanvraag met open haard.
  • Type B, 6-persoons (met en zonder sauna te huur), op aanvraag met open haard.
  • Type C, 10-persoons (open haard)
  • Type D, 12-persoons: geschakeld, op eerste etage twee slaapkamers, een slaapkamer met vier eenpersoonsbedden, een slaapkamer met zes eenpersoonsbedden. Op eerste etage twee wastafels. Houtkachel aanwezig.
  • Type E, 12-persoons: geschakeld, op de eerste etage drie slaapkamers, een slaapkamer met twee eenpersoonsbedden, twee slaapkamers met vier eenpersoonsbedden. Op eerste etage een derde toilet en een wastafel. Houtkachel aanwezig.
  • Type F, 12-persoons: geschakeld, op de eerste etage drie slaapkamers, een slaapkamer met twee eenpersoonsbedden, twee slaapkamers met vier eenpersoonsbedden. Op de eerste etage nog een douche en toilet. Houtkachel aanwezig.
  • Type G, 12-persoons: vrijstaand, indeling zie bij type F. Houtkachel aanwezig.

Algemene informatie over de woningen

Alle woningen zijn voorzien van televisie (kabel of satelliet), magnetron, koffiezetapparaat (geen Senseo), afwasmachine, koelkast met vriesvak en tuinmeubilair. Er is ruimte voor twee auto’s bij de woning. Er is draadloos internet op het hele park.

Tips voor uitstapjes

  • Plopsa Indoor Coevorden (5 km)
  • Dierenpark Emmen
  • Het Planetron
  • Verkeerspark Assen
  • Kabouterland Exloo
  • Je kunt prachtig wandelen in de buurt van het park, ook een mooi gebied voor vogelaars.

Bron: Foto infoteurBron: Foto infoteur

Mijn mening

Het is klein overzichtelijk park. De woning (voor 12 personen) zag er keurig uit. De slaapkamers liggen in het schuine dak en zijn niet groot. De woning was goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers, er is een slaapkamer voor twee personen op de begane grond gesitueerd (ook een ruime badkamer). Verwacht geen grote woning, erg compact, maar alles is aanwezig. Wil je geen geluiden van de buren horen, kies dan niet voor een geschakelde woning maar voor een vrijstaande woning.Tip: je kunt heerlijk eten bij De Zwerfkei (op loopafstand). Verder kun je heerlijk wandelen in de nabije omgeving van het park.

Gerelateerde artikelen
Speel en ontmoet je favoriete tv-vriendjes in Plopsaland!Speel en ontmoet je favoriete tv-vriendjes in Plopsaland!Welk kind kent ze nu niet? Kabouter Plop, Maya de Bij, Wicky de Viking, Bumba en Mega Mindy om er maar een paar te noeme…
Vakantiebestemming DrentheVakantiebestemming DrentheEen vakantiebestemming uitzoeken is niet eenvoudig. Het buitenland is tegenwoordig zeer aantrekkelijk, maar Nederland bi…
Een dagje uit in DrentheEen dagje uit in DrentheDe provincie Drenthe ligt noordoost in Nederland en grenst aan Groningen, Friesland en Overijssel. In het oosten grenst…
De voor- en nadelen van een bungalowparkEen bungalowpark is een park waar u een vakantiehuis kunt huren. Meestal zijn er meerdere facaliteiten en activiteiten w…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Foto infoteur
  • www.elders.nl
  • Afbeelding bron 1: Foto infoteur

Reageer op het artikel "Bungalowpark Elders (Gees, provincie Drenthe)"

Infoteur: Wolfje02
Laatste update: 04-04-2017
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Binnenland
Schrijf mee!