InfoNu.nl > Reizen en Recreatie > Binnenland > Vakantiecentrum Kijkduinpark

Vakantiecentrum Kijkduinpark

Kijkduinpark is een 4 sterren vakantiepark van 'Roompot' met een prachtige ligging. Vanaf de bungalow huisjes is het namelijk maar een paar minuten lopen en dan bent u op het Noordzeestrand. Als u even niet meer in de natuur wilt zijn is dat ook geen probleem want Scheveningen en Den Haag liggen op nog geen 10 minuten met de auto. Kortom Kijkduinpark biedt u een zee aan mogelijkheden.

Waarom naar kijkduinpark?

Kijkduinpark ligt zo goed als aan het strand, u kunt paden tussen de huisjes door bewandelen en vervolgens loopt u binnen enkele minuten het strand op. U kunt eventueel een hond meenemen en wat is voor een hond nou leuker dan een wandeling aan het strand? Er worden veel activiteiten georganiseerd en zo valt er altijd wat te beleven bij Kijkduinpark.

Accomodaties

Er zijn 7 verschillende bungelows die u kunt huren. De bungalows zijn beschikbaar voor 2 personen tot 7 personen. Sommige bungalows zijn speciaal ingericht voorals u met kinderen komt en weer bij een andere bungelow heeft u de keuze uw hond mee te nemen, zo is er voor ieder wat wils. Alle bungalows zijn standaard uitgerust met:
  • volledige inrichting voor het genoemde aantal personen
  • centrale verwarming
  • keuken met koelkast met vriesvakje, 4-pits kooktoestel en afzuigkap
  • magnetron
  • kleurentelevisie
  • draadloos internet (tegen vergoeding)
  • dekbedden (1-persoons)
  • kussens
  • terras met meubilair

Eten en drinken op het park

Op het park zit een redelijk grote supermarkt waar u al u benodigdheden kunt krijgen. Verder kunt u kiezen om op het park te eten bij de snackbar, á la carte restaurant, buffetrestaurant en bij het eetcafe.

Facaliteiten

  • overdekt zwembad met kleuterbad en whirlpool (gratis toegang voor onze gasten)
  • all weather tennisbanen
  • kinderspeelschip Kijkduinrover
  • fietsverhuur
  • theater
  • vergaderzalen
  • tafeltennis
  • poolbiljart
  • trampolines
  • voetbal-/volleybalveld
  • diverse speeltuintjes
  • wasserette
  • 9 holes golfbaan naast het park
  • feestlocatie
  • jeu de boulesbaan
  • solarium
  • internetzuilen
  • hondenuitlaatplaats

Zowel voor kinderen als voor volwassenen is er een recreatieteam aanwezig. Voornamelijk in de zomer worden er leuke activiteiten georganiseerd door onder andere de koos kids club.

Tips voor in de omgeving

  • Het Omniversum in Den Haag is het enige grootbeeldfilmtheater in Nederland. Het zijn voornamelijk natuurdocumentaire's die op een enorm scherm worden geprojecteerd waardoor het voelt ofdat u er midden in zit.
  • Attractiepark Duinrell in Wassenaar is een familiepretpark met daarbij het tikibad. Het tikibad heeft maar liefst 10 spectaculaire glijbanen.
  • Sea life in Scheveningen is een verassende onderwaterwereld. Hier vind u onder andere haaien, schildpadden, zeepaardjes en nog veel meer.
Gerelateerde artikelen
Kijkduin, een stukje Den Haag aan het strandKijkduin, een stukje Den Haag aan het strandKijkduin, een stukje Den Haag aan het strand. Den Haag heeft als veel te bieden wat strandvertier betreft. Naast de badp…
Bungalow: Vakantieparken in Nederland (Center Parcs, Landal)Vakantieparken - Vakantie in Nederland (zomer), waaronder in Center Parcs, Landal Greenparks en Hoogenboom vakantieparke…
De Roompot, veelzijdige vakantieparkenDe Roompot, veelzijdige vakantieparkenDe Roompot vakantieparken zijn zowel in Nederland als daar buiten erg populair. Een mid- week samen met familie of een l…
Bronnen en referenties
  • www.roompotparken.nl/kijkduin

Reageer op het artikel "Vakantiecentrum Kijkduinpark"

Infoteur: Bembi
Laatste update: 12-10-2010
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Binnenland
Schrijf mee!