InfoNu.nl > Reizen en Recreatie > Binnenland > Vier de feestdagen bij Landal Greenparks

Vier de feestdagen bij Landal Greenparks

Vier de feestdagen bij Landal Greenparks Veel mensen kiezen tijdens de feestdagen voor een verblijf op Landal Greenparks. Deze vakantieaanbieder met ruim 70 parken midden in de natuur, doet er alles aan om u een geweldig verblijf te geven. Het hele jaar is er genoeg te doen, maar met Sinterklaas, Kerstmis en Oud en Nieuw wordt er flink uitgepakt. Tijdens alle feestdagen zijn de parken winters aangekleed en zijn er leuke activiteiten te doen. Ga voor een warme en gezellige sfeer met je familie en maak de feestdagen onvergetelijk. Op de ruim 70 parken van Landal Greenparks is tijdens de feestdagen genoeg te doen. En niet alleen op de feestdagen, maar ook op de dagen er omheen is er genoeg vertier voor jong en oud.

Sinterklaas

  • Tijdens de Sinterklaasperiode, die op Landal Greenparks van 18 november tot en met 5 december loopt, overnacht Sinterklaas vaak in één van de bungalows. Je kunt met je gezin naar hem op zoek of een Zwarte Piet uitnodigen in je eigen bungalow. Deze kan een cadeau komen brengen of zelfs jouw ontbijt.
  • Voor de kinderen zijn er knutselactiviteiten. Daarnaast kunnen er op diverse parken pepernoten worden gebakken. Ook kun je je schoen zetten en wie weet ontvang je wel een lekkere chocoladeletter. Naast deze activiteiten zal er ook een Pieten Bingo en een groot Sinterklaasfeest worden gehouden.
  • Op onder andere de parken Landal Heihaas, Landal Rabbit Hill, Landal Het Land van Bartje en Landal Orveltermarke is er een intocht van Sinterklaas. Sinterklaas kan hier worden ontvangen door alle gasten van het park.
  • Het Pietenontbijt vindt plaats in de restaurants van onder andere Landal De Vlegge, Landal Aelderholt, Landal Het Vennenbos en Landal Esonstad. Geniet hier samen met de zwarte pieten van een heerlijk ontbijt met entertainment.
  • Op Landal Landgoed 't Loo, Landal Heideheuvel, Landal Port Greve en Landal Stroombroek kun je genieten van de Pietendisco. Kom zelf een dansje wagen of kijk naar de pieten die de gekste danspasjes maken.
  • Op veel parken kun je ook meedoen aan de lampionnenoptocht. Een leuke traditie die tijdens de donkere dagen wordt gehouden. Onder andere op Landal Heideheuvel, Landal Landgoed de Hellendoornse Berg en Landal Coldenhove kun je hier aan deelnemen.

Kerstdagen

Zet je eigen kerstboom op of geniet van de lichtjes in het park. Met de kerst is er genoeg te doen voor het hele gezin. Ook tijdens deze dagen zijn er een heleboel activiteiten. Op onder andere Landal Heihaas en Landal Coldenhove kun je kerstkoekjes maken. Ook is er op veel parken een fotoshoot met de Kerstman. Deze activiteiten zijn voor kinderen, maar ook voor volwassenen is er genoeg te doen. Zo kun je op sommige parken een kerststukje maken of meedoen aan de kerstwandeling. In de buurt van de parken zijn ook veel kerstmarkten.

Oud en Nieuw

De meeste mensen vieren oud en nieuw met heel veel geknal en vuurwerk, maar er zijn genoeg mensen die helemaal niet zitten te wachten op die herrie. Mensen met kleine kinderen, met doodsbange huisdieren of die er gewoon niet zo van houden. Speciaal voor die mensen heeft Landal Greenparks de vuurwerkvrije parken. Voor de jaarwisseling 2013-2014 zijn de parken Landal Coldenhove, Landal Miggelenberg, Landal Reevallis, Landal De Witte Bergen, Landal Orveltermarke en Landal Hunerwold State vuurwerkvrij. Op deze parken mogen hooguit sterretjes worden afgestoken.
Gerelateerde artikelen
Vakantieparken: Landal GreenParksVakantieparken: Landal GreenParksLandal GreenParks is een onderneming voor bungalowparken. Het hoofdkantoor bevindt zich in Nederland en wel in Leidschen…
Landal Greenparks: Mooie bungalowparken midden in de natuurLandal Greenparks heeft inmiddels naam opgebouwd in Nederland als het gaat om fraaie bungalowparken in een mooie natuurl…
Vakantiepark de LommerbergenOp de Lommerbergen kunt u genieten van een heerlijke vakantie in Nederland. De Lommerbergen ligt in de kleine sfeervolle…
Bungalow: Vakantieparken in Nederland (Center Parcs, Landal)Vakantieparken - Vakantie in Nederland (zomer), waaronder in Center Parcs, Landal Greenparks en Hoogenboom vakantieparke…
Vuurwerkvrije bungalowparken: geen geknal in oudejaarsnachtVuurwerkvrije bungalowparken: geen geknal in oudejaarsnachtVuurwerkvrije bungalowparken waar geen geknal is in de oudejaarsnacht. Ze bestaan. Landal Greenparks biedt al vanaf 2008…
Bronnen en referenties
  • http://www.landal.nl/vuurwerkvrij
  • http://www.landal.nl/nl-nl/nieuws/kerstvakantieactiviteiten-op-de-parken-7681
  • http://www.landal.nl/sinterklaas

Reageer op het artikel "Vier de feestdagen bij Landal Greenparks"

Infoteur: Anteur
Laatste update: 03-01-2017
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Binnenland
Schrijf mee!