InfoNu.nl > Reizen en Recreatie > Diversen > Center Parcs, attracties- en parkenoverzicht

Center Parcs, attracties- en parkenoverzicht

Center Parcs, attracties- en parkenoverzicht Center Parcs bestaat al ruim 40 jaar en gaat al 40 jaar met de tijd mee. Sterker nog, Center Parcs biedt altijd de modernste arrangementen om te ontspannen. De parken van Center Parcs bieden bezoekers de gelegenheid om intens te genieten van luxe, avontuur, amusement, lekker eten, gezelligheid en plezier voor jong en oud…Zoekt u een vakantiehuisje voor een week, een midweek of een weekend, kies dan voor kwaliteit.

Center Parcs, wat kosten de huisjes?

Bij Center Parcs kunt u vakantiehuisjes (cottages) boeken voor verschillende gelegenheden en u kunt kiezen uit allerlei aanbiedingen, bijvoorbeeld aanbiedingen voor een week of midweek of weekend.

Center Parcs, alle parken, overzicht

Center Parcs heeft parken in vier landen:
  • Nederland
  • België
  • Duitsland
  • Frankrijk

Ieder park heeft zijn eigen charmes en speciale attracties. Het ene park heeft een golfslagbad, het andere park koraalbaden, het volgende park biedt de mogelijkheid om te snorkelen en tropische vissen onder water te bekijken en weer een ander park biedt boomhutten, woonboten, avontuurlijke jungles, cottages met eigen sauna, enzovoorts. Standaard op alle parken zijn echter de heerlijke zwembaden en whirlpools, solarium, sauna, sportmogelijkheden, kinderdoe-baden, prima restaurants en snack-eet gelegenheden in de Dome, liveoptreden van artiesten, winkels en terrasjes, Turks Stoombad, Health en Beauty Center ‘Nature & Spa’... om optimaal te relaxen en verwend te worden, en natuurlijk luxe bungalows.

Center Parcs parken in Nederland

In Port Zélande kunt u sinds kort zelfs een hypermoderne game cottage huren, voor 12 personen. Op een zeer groot scherm kunnen de modernste PS3 games worden gespeeld. Uiteraard zijn de modernste games in de cottage aanwezig.

Center Parcs parken in België

  • De Vossemeren
  • Erperheide

Parken Duitsland

  • Bispinger Heide
  • Park Hochsauerland
  • Sunparks Eifel (Vroeger park Heilbachsee)
  • Sunparks Nordseekuste (vroeger Budjadinger kuste)

Center Parcs parken in Frankrijk

  • Les Bois-Francs (waterplayhouse met watervallen)
  • Les Hauts de Buyeres
  • Les Trois Forets
  • Le Lac d’Ailette (waterplayhouse met watervallen)

Boomhuis of woonboot

Center Parcs is uniek en heeft op ieder park wel bijzonderheden. U kunt zelfs een Boomhuis huren of een Woonboot. Alle cottages zijn modern en sfeervol ingericht, hebben een of meerdere kleurentelevisies met veel kanalen, een moderne keuken met alle noodzakelijke apparatuur, luxe badkamer met (indien gewenst) een bubbelbad of een gewoon bad en douche, een open haard, een terras met stoelen en tafel en ligstoelen, en (indien gewenst) kinderbed, box, kinderstoel en speelgoed.

Center Parcs, wat kost het?

U kunt bungalows huren van 2-4 personen tot bungalows voor 12-14 personen. De prijs is afhankelijk van het type bungalow dat u wilt huren, van het aantal personen, en van de periode waarin u een bungalow wilt boeken.
  • Weekend
  • Midweek
  • Week

U kunt u al een weekend, midweek of zelfs een week lang genieten van Center Parcs voor bedragen van rond de 160,- tot 200,- euro met 2-4 personen, maar vanzelfsprekend zijn de bungalows in de vakanties snel volgeboekt en dan zijn de parken wel een stuk duurder. Ook kost het meer naarmate u voor meer volwassen personen boekt, maar een ding is zeker: u zult er geen spijt van krijgen. Er zijn regelmatig aanbiedingen waar u van kunt genieten als u er op tijd bij bent. Center Parcs moet u minimaal eenmaal bezocht hebben, en als u kinderen heeft, is Center Parcs voor hen ook een topvakantie. Kinderen bewaren gegarandeerd onvergetelijke positieve ervaringen, als ze eenmaal op vakantie zijn geweest op een van de parken.

Center Parcs, zakelijk

Center Parcs wordt ook steeds vaker voor zakelijke doeleinden geboekt. Het is een fantastische manier om met elkaar in ontspannen sfeer te genieten van alle luxe en plezier wat Center Parcs te bieden heeft, terwijl er vergaderd kan worden in speciale vergaderruimtes die Center Parcs voor u reserveert. Eigenlijk heeft Center Parcs zoveel te bieden dat het te veel is om op te noemen.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "Center Parcs, attracties- en parkenoverzicht"

Infoteur: Kisses
Laatste update: 23-09-2016
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!