InfoNu.nl > Reizen en Recreatie > Buitenland > Vakantie de Luxe: all inclusive Iberostar

Vakantie de Luxe: all inclusive Iberostar

Vakantie de Luxe: all inclusive Iberostar Vakantie de Luxe: all inclusive met Iberostar biedt garantie op service en luxe. Ondanks de invoering van de vliegtaks, tóch gewoon met vakantie? In dit artikel vindt u meer informatie met betrekking tot de luxe van Iberostar. Van Mexico tot Spanje en van Griekenland tot de Dominicaanse Republiek, op ieder continent rijkelijk aanwezig. Zin in maximaal ontspannen en relaxen aan het mooie strand & prachtige zwembad? Heerlijk eten en de gehele dag bediend worden? Klinkt dit als uw vakantie?

Iberostar: vakantie met een gevoel van Luxe

In 1983 is Iberostar ontstaan: een wereldwijd bekende keten met gemiddeld 4 tot 5 sterren. Voor een gevoel van luxe en een belevenis van ontspanning en service is dit een echte aanrader.

Het basis principe van Iberostar:
  • Gelegen aan de beste stranden ter wereld
  • De beste zorg voor de omgeving
  • Grote tuinen met zwembaden
  • Fantastische sfeer en aankleding
  • Ideaal voor zowel alleen, samen als met kinderen
  • Uitstekende keuken
  • Hoog gekwalificeerd team
  • Buitengewoon schoon en onderhouden

All Inclusive Luxe

Zowel eten als drinken is inclusief. Ontbijt, lunch en diner bij diverse buffetrestaurants. Dit is uitstekend verzorgd en uiterst vers. Ook de buffetrestaurants worden continue bezet door koks om uw eten vers op te dienen. Daarnaast kunt u voor het diner reserveren bij 5 specialiteiten restaurants zoals Tropical, Mexican, Oriental, Gourmet & Steakhouse. De man dient een lange broek te dragen in een specialiteitenrestaurant. Ook kunt u bijvoorbeeld eten bij het Star Rock café. Snacks en drinks vallen onder de 24 uurs service, net als de roomservice. Verder heeft iedere locatie unieke faciliteiten, zoals bijvoorbeeld bar-dancing, live-shows en buitenpodium, entertainment, strandsporten en overige faciliteiten. Daarnaast kunt u bij de 5 sterren locaties genieten van spa- en fitnessfaciliteiten.

Adult Only: Alleen volwassenen

Iberostar heeft enkele locaties alleen beschikbaar gesteld voor volwassenen. Indien u zonder kinderen op vakantie wenst te gaan en niet gestoord wilt worden door geschreeuw en lawaai van (andermans) kinderen, is de keuze voor een Adult Only locatie snel gemaakt. Echt ontspannen Luxe is tenslotte slechts te beleven zonder de aanwezigheid van kinderen, in de optiek van de gemiddelde mens. Hier springt Iberostar prima op in. (Het is echter juist met kinderen een ontspannen vakantie op de locaties waar zij wél welkom zijn, aangezien zij de gehele dag worden vermaakt, waardoor u maximaal kunt genieten van het vakantiegevoel.)

Iberostar locaties

  • Brazilië
  • Bulgarije
  • Kroatië
  • Cuba
  • Cyprus
  • Dominicaanse Republiek
  • Griekenland
  • Italië
  • Jamaica
  • Mexico
  • Montenegro
  • Spanje
  • Marokko
  • Tunesië

Ervaring met Iberostar all inclusive vakantie

De meest ontspannen en luxueuze vakantie indien u van relaxen, watersport, spa, witte stranden en geweldige unieke zwembaden houdt. De hotelsuites zijn absoluut 4 tot 5 sterren waard. Ontzettend schoon, dagelijks schone lakens en handdoeken, dagelijks een geheel gereinigde suite. Kwalitatieve en fijne bedden, mogelijkheid om een suite met jacuzzi te nemen, maar altijd minimaal met ligbad en douche. Zeer gastvriendelijk en service-gericht. Er is de gehele dag van alles te ondernemen. De meeste locaties zijn direct aan het strand gelegen en alle locaties beschikken over geweldige zwembaden. Van massages tot varen met een catamaran, alles is mogelijk! Het eten is werkelijk heerlijk en het aanbod is zeer divers.
Of je nu actief wil zijn en (water)sportactiviteiten wilt ondernemen, of als je liever maximaal wilt ontspannen en je lekker wilt laten verwennen, Iberostar is een echte aanrader! De werkelijke belevenis van deze vakantie oversteeg de verwachting die de folder opwekt.

Vakantie de Luxe

© 2008 - 2014 Alex, gepubliceerd in Buitenland (Reizen en Recreatie) op . Het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Vakantie de Luxe: all inclusive Iberostar"

Infoteur: Alex
Rubriek: Reizen en Recreatie
Subrubriek: Buitenland
Schrijf mee!